v/H. Larsson-Fedde
05/1974: Levert som PRINSESSAN BIRGITTA til Rederi A/B Ragne( Lennart Nilsson) Västervik, Sv.
00/1977: Solgt til Rederi A/B Gøteborg-Fredrikshavn-Linien, Gøteborg, Sverige
00/1982: Solgt til Sessanlinjen A/B, Gøteborg, nytt navn STENA SCANDINAVIA
00/1985: Solgt til GLF Holding A/B, Gøteborg, Sverige
00/1986: Solgt til Rederi A/B Gøteborg-Fredrikshavn Linjen( Stena A/B) Gøteborg, Sverige
00/1987: Omdøpt SCANDINAVIA
00/1989: Omdøpt TARAK L
00/1989: Overført til Stena Sh. Line Ltd( Stena A/B) Hamilton, Bermuda, nytt navn SCANDINAVIAN
11/1989: Solgt til K/S Norway Line Invest, Sandefjord
03/1990: Overført til K/S Norway Line Invest( Norway Line Invest A/B) Bergen, nytt navn VENUS
00/1990: Ombygd ved Kr. sand Mek. Verk. Dødvekt: 1.654 t.Brutto: 13.286 t. Net: 5.766 tonn
05/1993: Solgt til Color Line A/S, Oslo, Bergen
09/1994: Solgt til DFDS A/S, Esbjerg, Danmark, nytt navn KING OF SCANDINAVIA
00/2001: Overført til DFDS Seaways A/S( DFDS A/S) Esbjerg, Danmark
05/2002: Solgt til Reca Marmara Nakliyat Deniz( V Ships Leisure SAM) Istanbul, nytt navn CESME
05/2010: Solgt til C-Bed II BV( Transnautic Ship Management OU) London, nytt navn WIND AMBITION
04/2018: Solgt til Ambition Maritime SA( A-Ships Management SA) Limassol, Cypros, nytt navn PRINCE
00/2019: Still in service/ Fremdeles i fart