v/H. Larsson-Fedde
05/1976: Levert som STRIL PILOT til Simon Møkster, Stavanger
07/1981: Solgt til K/S A/S Salvatore North Sea Tugs I ( Arvid Bergvall & Co A/S ) Bergen,
nytt navn SPIRIT SKY
07/1981: Ommålt: BRUTTO: 448 tonn. NET: 0 tonn
11/1981: Overført til K/S A/S Sky ( Arvid Bergvall Jr. & Co. A/S) Bergen
12/1981: Solgt til Hudner Tug Ass IV L.P.( Arvid Bergvall Jr. & Co. A/S ) Panama
00/1983: Overført til Hudner Tug Ass IV L.P. ( Bergvall & Hudner A/S ) Panama
04/1986: Solgt til Goliat Towage & Salvage Co CV( Scheepvaartmij Zuidland BV) Rotterdam, Holland,
nytt navn IERLAND
00/1989: Solgt til Panamerican Towing & Salvage Co SA( Terminales Maracaibo CA) Monrovia, Liberia
nytt navn IERLANDIA
00/1993: Solgt til Delta Remolques y Salvamentos SA( Terminales Maracaibo CA) Monrovia, Liberia
00/1995: Solgt til McAllister Towing & Salvage Inc., Montreal, nytt navn CHARLES ANTOINE
00/1999: Solgt til Groupe Ocean Inc, Montreal, Canada, nytt navn OCEAN HERCULE
00/2001: Solgt til Location Ocean Inc, Montreal, Canada
01/2011: Overført til Location Ocean Inc( Ocean Remorquage Montreal Inc) Montreal
11/2017: Solgt til West Indies Petroleum Ltd., Montego Bay, Jamaica, nytt navn HERCULE
00/2019: Still in service/ Fremdeles i fart