v/H. Larsson-Fedde
00/1911: levert som Losbåt HERZOGIN INGEBORG til ukjent eier, Tyskland. Brutto: 154 tonn
00/19??: solgt til ukjent eier, nytt navn WILLEM
00/1947: Innsatt motor: MWM BHK 250 Fart: 8,5 knop
00/1947: Ombygd: Brutto: 180 tonn. NET: 72 tonn
00/1952: Solgt til Håkon Vea P/R, Vedavågen, Haugesund, nytt navn VEAVÅG
00/1952: Ombygd fra losbåt til selfanger
00/1952: Ny motor: Aabenraa BHK 450 Fart: 10 knop
00/1956: Forlenget: Brutto: 214 tonn. Net: 74 tonn. Dim: 35,32m- 7,04m- 3,65m
00/1960: Solgt til Karl J. Kleppe P/R, Bergen, nytt navn SILJAN
00/1973: Solgt til Nils Høyland, Steinsland, Bergen
00/1974: Ny motor: Callesen BHK 691 Fart: 10 knop
02/1980: Ombygd: Brutto: 261 tonn. Net: 74 tonn. Dim: 36,05m- 7,04m- 3,66m
05/1983: Solgt til Arvid Martinsen, Myre, Sortland
06/1995: Ommålt: Dødvekt: 161 tonn. Brutto: 247 tonn. Net: 74 tonn
01/1996: Solgt til Siljan A/S, Myre, Sortland
12/1996: Overført til Nye Siljan A/S, Myre, Sortland
06/1997: Solgt til Fosen Gjenvinning A/S, Revsnes, Sortland, nytt navn RUNI
03/1999: Overført til Fosen Gjenvinning A/S, Revsnes, Trondheim
09/2008: Solgt til Great Eagle Maritime International Ltd, Equatorial Guinea, nytt navn EJENAVI
04/2009: Overført til Great Eagle International Ltd, Nigeria
00/2019: Still in service/ Fremdeles i fart