v/H. Larsson-Fedde
02/1960: Levert som FERRO til Ila & Lilleby Smelteverker A/S m.fl ( Per T. Lykke) Trondheim
00/1964: Overført til Per T. Lykke, Trondheim
00/1965: Solgt til K/S Egil Anfindsen & Co, Bergen. nytt navn AN FIDELIO
00/1967: Solgt til Einar Angell, Svolvær, nytt navn RYØY
00/1967: Ny motor: Caterpillar BHK 480 Fart: 10 knop
00/1977: Solgt til A/S Ølen Skipsindustri, Ølnesvåg, Svolvær
00/1978: Overført til A/S Ølen Skipsindustri, Ølnesvåg, Bergen
10/1979: Solgt til P/R Romsa ( Noralf Matre) Bergen, nytt navn ROMSA
04/1982: Solgt til Bjarne Christiansen, Måløy, nytt navn SANDEMAN
00/1982: Ny motor: Caterpillar BHK 565 Fart:
00/1985: Ommålt: Dødvekt: 720 tonn. Brutto: 515 tonn. Net: 234 tonn. lengde 44,76m
09/1987: Solgt til Måløy Sjøtransport A/S, Måløy
04/1989: Solgt til DA P/R Nordvik( Kyrre Nordgård, Bindalseid) Måløy
05/1989: Omdøpt NORDVIK
08/1993: Overført til Nordvik A/S, Bindalseidet, Brønnøysund
11/1997: Solgt til Magne Berge Fraktbåtrederi A/S, Sandstad, Brønnøysund, nytt navn OPTIMAR
04/1999: Solgt til Geir Mørk Sjøtransport A/S, Kvaløysletta; Tromsø, nytt navn POLARENG
01/2006: Solgt til Roslagen A/S, Hjelmås, Bergen, nytt navn SANDTROLL
06/2009: Solgt til Canau Ltd., Lome, Togo, nytt navn AXION
00/2019: Further information unknown/Videre skjebne ukjent