v/H. Larsson-Fedde
06/1936: Levert som JUVEL til Brødrene Ervik( Rasmus Ervik) Ålesund
00/1938: Forlenget 12.1'- Brutto: 130 tonn. Net: 53 tonn
05/1940: Forlot Norge 4/5 med 25 personer om bord og ankom Klaksvik, Færøyene 6/5-1940
06/1942: Rekvirert av The Royal Navy for sjøtransport 16/6-1942
07/1945: Tilbakelevert 6/7-1945
00/1949: ny motor: MAK BHK 260
00/1951: Solgt til M/S Juvel's Rederi( Asbjørn Støylen) Ålesund
00/1956: Solgt til Harald Vetrhus, Måløy, nytt navn DAGNING 2
00/1961: Omdøpt DAGRAND
00/1969: Solgt til Alf Haugen, Måløy
00/1971: Solgt til Karsten Solbakk, Bergen
00/1973: Solgt til Hermann Færøvik P/R, Bergen, nytt navn SULEVÆR
00/1977: Solgt til Georg Nygård, Haugesund, nytt navn NYHOLM
09/1987: Solgt til Fjordfrakt A/S, Hundvåg, Stavanger
09/1991: Solgt til Odd Magne Stabben, Tømmervåg, Stavanger
01/1993: Solgt til P/R Nyholm DA( Georg Nygård) Stavanger
10/1995: Solgt til Loman Fisk A/S( Odd Magne Stabben, Tømmervåg) Stavanger, nytt navn ØYHOLM
05/1996: Solgt til Birma Shipping P/R ANS( Birger Bergseth, Kårvåg) Stavanger
02/1999: Solgt til La Soc. de Transport Matsuma du Anjouan, Comorene
03/2000: ukjent eier eller flagg, videre opplysninger ukjent, Further information unknown