v/H. Larsson-Fedde
03/1985: Levert som NOSAC EXPRESS til K/S Benargus A/S & Co( Øivind Lorentzen Shipping A/S)Oslo
06/1987: Overført til K/S Benargus A/S & Co( Øivind Lorentzen Shipping A/S) Panama
10/1989: Solgt til Den Norske Amerikalinje A/S, Oslo
10/1989: Innmeldt NIS nr 734 LAZA2
12/1989: Overført til K/S Nosac Express ( Den Norske Amerikalinje A/S) Oslo
01/1992: Overført til K/S Benargus A/S & Co( Den Norske Amerikalinje A/S) Oslo
07/1996: Solgt til K/S Benargus A/S & Co( Wilhelmsen Lines A/S) Tønsberg, nytt navn TAGUS
11/1997: Overført til WL Shipowning K/S, Lysaker, Tønsberg
09/1998: Overført til Wilhelmsen Lines Shipowning A/S, Tønsberg
05/2004: Overført til Wilhelmsen Lines Shipowning A/S( Barber Ship Management A/S) Tønsberg
02/2015: Solgt til China for opphugging. Ankom Jiangyin den 26/2-2015.
Maskineri:
Dieselmotor, 2-takt/enkeltv., 6-sylindere, syl. dim.: 800 x 1950mm. Lisensbygget B&W ved Hyundai Ship Building & Heavi Industy Ltd, Ulsan, Syd Korea.