v/H. Larsson-Fedde
05/1931: Levert som HO KWANG til Asiatic Petroleum Co Ltd, Shanghai, UK
00/1942: Overført til Asiatic Petroleum Co Ltd, London, UK
00/1945: Solgt til Shell Co of China Ltd., London, UK
00/1951: Solgt til Shell Co of Singapore Ltd., London, nytt navn TA U SHAN
00/1953: Solgt til Wallem & Co Ltd, Hong Kong, nytt navn NAN YANG
00/1954: Solgt til South Ocean Nav. Co Ltd, Hong Kong
00/1957: Solgt til Chip Hwa Shipping & Trading Co Ltd, Hong Kong, nytt navn SING HONG SENG
00/1957: Ny motor: General Motors BHK 1000 Fart: 9 knop
00/1960: Omdøpt TIAN ANN
00/1961: Solgt til Kuala Langsa Nav. Co SA, Panama, nytt navn KUALA LANGSA
00/1964: Omdøpt SILVER STAR
00/1974: Solgt til PT Perusahaan Pelayaran Nusantara,Deli Maju,Belawan,Indonesia, nytt navn DELIMA 102
00/1989: Solgt til ohhuggging i Indonesia
Maskineri:
Dieselmotor, 2S.C.SA. 12 cylindere diam.11 1/2" - 13 1/2".
Maskineri bygget ved H. Widdop & Co. Ltd. Kghley, Uk.