v/H. Larsson-Fedde
Bygd som dampfiskebåt Trippel 3 syl. NHK 50
11/1920: Levert som BROMBERG til Wilhelmshavener Hochseefischerei A/S, Rustringen.
00/1921: Solgt til C. Andersen, Rustringen, Tyskland, nytt navn - URSULA
00/1939: Solgt til Walter Michaelis, Hamburg, Tyskland, nytt navn - HARIET
00/1939: Ny motor: MAN BHK 300 NHK 48 Fart: 9 knop.
00/1941: Overtatt av Die Deutsche Kriegsmarine (Troppetransportskip).
00/1945: Overtatt av Den Norske Stat, Direktoratet for fiendtlig eiendom, Oslo.
07/1949: Solgt til Knut Helgesen m. fl., Vedavågen, Kopervik, nytt navn - ARE
00/1956: Overført til Knut Helgesen P/R, Vedavågen, Kopervik.
08/1960: Solgt til Einar Oldervoll P/R, Bergen, nytt navn - GAUPØY
00/1965: Ny motor: Callesen BHK 400 Fart:
00/1973: Solgt til Morten Johannesen, Haugesund.
00/1974: Solgt til Jan Øyvind Johannesen, Kopervik, nytt navn - JEMO
05/1982: Solgt til Hans H. Vea, Vedavågen, Kopervik.
04/1986: Solgt til Sinus Bulk Shipping A/S, Sandnes, Kopervik.
08/1986: Overført til P/R Jemo (Sinus Bulk Shipping A/S, Sandnes) Kopervik.
05/1988: Solgt til Bærøy Sandtransport A/S ( Endre A. Bærøy, Finnås) Kopervik.
10/1995: Ommålt: BRUTTO: 263 tonn. NET: 117 tonn.
02/1998: Solgt til Det Norske Seilskuterederiet A/S, Oslo, Kopervik.
08/1999: Solgt til Chris Woestenburg, Nederland.
04/2007: Videre skjebne ukjent, antagelig opphugget.