v/H. Larsson-Fedde.
BYGD AV TRE
/1920: French Government, St. Malo, Frankrike - HARENGUIER NO 1
/1923: Pecheries de Normandie (J. Percepied) Fecamp, Frankrike - LIEUTENANT ROBERT COUTURIER
/1928: Leon Briche, Dunkirk, Frankrike - LE CASSELLOIS
/1929: Ny motor: Bolinder BHK 120
/1931: Vve Leon Briche, Dunkirk, Frankrike - LE CASSELLOIS
/1935: Maurice Torns, Gravelines, Frankrike - SAINT PHILIPPE
/1936: A/S Sølvøy (Nils Larssen), Haugesund - SØLVØY
/1948: Monrad Larssen, Haugesund - SØLVØY
/1953: Ny motor: Union BHK 250 Fart: 8 knop
/1957: A/S Utvik( Einar Meling) Haugesund - UTVIK
/1957: Ny motor: Union BHK 210 Fart: 7,75 knop
1/1959: Sank etter kollisjon den 14/1 ved Feistein Fyr på reise fra Mosjøen til Herøya med ved.