v/H. Larsson-Fedde.
9/1919: Leo Fijn van Draat, Amsterdam, Holland - SIGNEMIN
/1922: Skibs A/S Stabil (C. B. Nielsen) Skien - SIGNEMIN
2/1923: Omdøpt - NYSTRAND
3/1924: D/S A/S Tron (Jac. Jacobsen) Kristiania - TRON
6/1925: A/S Nordlandslinjen (B. Nilsen) Harstad - SIGURD HUND
/1929: A/S Nordlandslinjen (O. Jacobsen) Harstad - SIGURD HUND
/1931: Skibs A/S Nordsjøfart (Eivind Hoel) Oslo - SIGURD I
/1932: Skibs A/S Nordsjøfart (W. Asbjørnsen) Oslo - SIGURD I
/1932: Rederi A/S Esbensens Rederi (W. Esbensen) Oslo - SIGURD I
6/1935: Rederi A/B Nordø (W. Grosche) Øregrund, Sverige - NORD
/1951: Sten A. Olsson, Gøteborg, Sverige - NORD
1/1952: Rederi A/B Bjørnø (L. Pettersson) Bleket, Sverige - BJØRNØ
/1952: Ny motor: Fr.havn Motorfabr. BHK 360 Fart: 8 knop
10/1955: Salvatore Tandurella, Torre del Greco, Italia - MARISALVA
/1965: Antonio Schiano di Cola, Napoli, Italia - MARISALVA
11/1965: Grunnstøtte 27/11 på Ele des Embiez utenfor Toulon på reise Lisboa til Marina di Carron. Brakk i to den 30/11. Total havari
Maskineri:
Dampmaskin - 3 cylindere diam. 11 1/2", 17 7/10" & 29 1/2"-19 7/10".
Maskineri bygget ved D. H. Landeweer & Zoon, Martenshoek, Holland.