1970 - Kontrahert av Canadiske ineresser.
3.5.1971 - Sjøsatt
14.9.1971 - Levert fra Trosvik mek. Verksted til Stena Line Ab, Göteborg - STUBBENKAMMER
26.9.1971 - Satt inn i ruten Sassnitz - Trelleborg
30.10.1971 - Solgt til Deutsche Reichsbahn, Berlin,Østtyskland meg hjemmehavn i Sassnitz
11/1971 - Motorhavari. Til reparasjon på Frederikshavn Skibsværft A/S, Frederikshavn
4/1972 - Satt igjen inn i trafikk mellom Sassnitz og Trelleborg
7/1978 08 til 1981- Satt inn i rute Angola, Moçambique, Sovjetunionen, Irak, Libya
12.5.1983 - Lagt opp
12/1982 - Solgt til Fosen mek. Verksted ( ombygd til bil og pasasjerferge) - nytt navn - FRENGENFJORD - satt inn i ruten Bergen til Stavanger
19.3.1984 - Solgt til A/S Team A/B, Bergen - nytt navn - KYSTVEIEN
1987 - Solgt til K/S A/S Scandi Line, Sandefjord, Norge
26.5.1988 - Nytt navn ( satt inn i ruten Sandefjord til Strømstad - BOHUS II
4/1994 - Solgt til Genting International, Panama
5/1994 - Nytt navn - SUBIC ADVENTURE
11/1995 - Solgt til Bastø Fosen Trafikklag A/S Trondheim
12/1995 - Ank.Drammen Skipsreparsjon, Drammen, Drammen til ombygging
1/1996 - Nytt navn - EINAR TAMBASKJELVE
1/1996 - Innsatt i ruten mellom Moss - Horten
1/1998 - Solgt til Consolidada de Ferrys C.A. (Conferrys), Caracas, Venezuela - nytt navn - PETRONILA MATA
1998 - Satt inn i rute mellom Puerto La Cruz - Punta de Piedras
19.5.2006 - Lagt opp i Puerto La Cruz
2007 - Solgt til opphugging i Venezuela
Se også
http://www.faktaomfartyg.se/stubbenkammer_1971.htm