v/H. Larsson-Fedde.
02/1929: Levert som STEFA til The South Georgia Co.Ltd ( Chr. Salvesen & Co ) Leith, UK
00/1932: Overført til The South Georgia Co.Ltd ( Chr. Salvesen & Co ) Cape Town, UK
00/1939: Overført til The South Georgia Co.Ltd ( Chr. Salvesen & Co ) Jersey, UK
03/1940: Rekvirert av Ministry of War Transport,UK ( FY 1887 )
02/1942: Overført til The Russiske Navy, Sovjet ( T-103 )
05/1947: Tilbakeført til The British Admirality, UK
00/1950: Solgt til Th. Øverland A/S, Kristiansund N, nytt navn HALGRIM
00/1950: Ombygd til fiskefartøy: BRUTTO: 240 tonn. NET: 90 tonn
00/1952: Solgt til Harald Falnes P/R , Skudeneshavn, nytt navn REIDUN
00/1952: Ny motor: Fairbanks BHK 500 Fart: 9,5 knop
00/1953: Solgt til Ludv. Johansen P/R, Molde
00/1958: Forlenget 28.1'-Brutto:295 t.Net:145 t. Dim:43,64m-7,37m-3,01m
00/1965: Solgt til Odd Nyborg P/R, Sildepollen, Sortland
00/1967: Ny motor: Caterpillar BHK 800 Fart: 11,5 knop
00/1978: Solgt til P/R Reidun ( Odd Nyborg ) Sortland, nytt navn NYBORG
08/1985: Kondemnert og opphugget i Norge. Strøket av Skipsmatrikkelen 26/8-1985
Maskineri:
Triple dampmaskin 3.cylindere. Maskineri bygget
ved Smith`s Dock Co. Middelesbrough, UK.