v/H.Larsson-Fedde
1/1926: Rederi A/B Helsingborg (Otto Hillerstrøm) Helsingborg, Sverige - AROS
1928: Erik Brodin jr., Stockholm, Sverige - AROS
1929: Rederi A/B Atala (Erik Brodin jr.) Stockholm, Sverige - AROS
1938: Rederi A/B Gertrud (M. Olows) Stockholm, Sverige - DEVON
1942: Rederi A/B Gertrud (C. Grundelius) Stockholm, Sverige - DEVON
1950: Rederi A/B Ostkusten (Axel Christensen) Simrishamn, Sverige - GOVAN
1952: Rederi A/B Ostkusten (Østerberg & Co, Trelleborg) Simrishamn - GOVAN
1956: Rederi A/B Ostkusten (Østerberg & Co. Skeppsmäkleri A/B, Trelleborg) Simrishamn - GOVAN
1959: Courtage & Transports, Antwerpen, Belgia - JAMIN I
12/1959: Strandet 20/12 ca 2' vest av Harmaja Light utenfor Graahara på reise Hamina til Helsingfors & Nieuport for opphugging.
1/1960: Brakt flott 5/1 og innslept til Helsingfors og opphugget der.
Maskineri:
Trippel dampmaskin - 3 sylindere diam. 16 1/2" - 24 1/4" & 42 1/8" - 27 6/16".
Maskineri bygget ved Hälsingborgs Varfs A/B. Hälsingborg, Sverige.
Arne Kristian Karlsen reise fra London og hjem til Norge med dette skipet den 12.7.1945.
Karl Andersen Møgster reiste fra London og hjem til Norge med dette skipet 11.7.1945.