v/H. Larsson-Fedde.
3/1951: Skibs A/S Kirkøy, A/S Skagerak & A/S Vito (O. Ditlev Simonsen Jr.) Oslo - VIGAN
Satt inn i rederiets Pacific Orient Express Line.
9/1962: Brann i innredningen akter 11/9 1962 i Liverpool.
7/1964: Thor Dahls Hvalfangerselskap & A/S Ørnen (A/S Thor Dahl) Sandefjord - THORSORIENT
1969: A/S Thor Dahl, Sandefjord - THORSORIENT
4/1975: Zoe Nav. Corp (Maldives Shipping Ltd) Singapore - CRISANTHI
6/1976: Zoe Nav. Corp., Panama - CRISANTHI
12/1976: Brann midtskips 28/12 i Hamburg. Opplagt i Hamburg 18/2-77.
2/1977: Solgt til Eckhardt & Co. K/G, Hamburg for opphugging. Resolgt til Spania for opphugging, lastet med skrapjern. Ankom Bilbao 12/3. Videre for Santander der hun ankom april 1978 for hugging av Recuperaciones Submarines S. A., Santander.
Maskineri:
Dieselmotor, 2 takt dobbeltvirkende - 6 sylindere diam. 720 x 1200 mm. MAN maskineri lisensbygget ved Kockums mek. Verkstada AB. Malmø, Sverige