v/H. Larsson-Fedde.
11/1915: Levert som STOLT til A/S D/S Stolt ( R.Christensen & Olaf Konsmo ) Farsund
00/1917: Solgt til A/S D/S Stolt ( Chr.Christensen jr. A/S ) Sandefjord
00/1917: Solgt til D/S A/S Marit ( Øistein Torgersen ) Haugesund, nytt navn MARIT
00/1919: Solgt til Harald Grenske Rederi A/S ( H.Haraldsen ) Skien
00/1919: Solgt til Fredrikstad Shipping Co.A/S( Chr. Homann-Murer) Fredrikstad, nytt navn AUDAX
00/1922: Overført til Fredrikstad Shipping Co. A/S ( J. Chr. Blom) Fredrikstadstad
00/1925: Overført til Fredrikstad Shipping Co. A/S ( Ths. Angell Wiese) Fredrikstad
03/1927: Solgt til Chr.Salvesen & Co., Leith, UK
00/1928: Overført til The South Georgia Co. Ltd ( Chr.Salvesen & Co ) Cape Town, UK
05/1934: Solgt til Administracion Nacional de Combustibles Alcohol y Portland, Montevideo, Uruguay,
nytt navn ANCAP SECUNDO
07/1966: Grunnstøtte den 15/7 nær Montevideo innløp. Tippet rundt og sank under bjergning
den 20/7- 1966. Total loss.
Kapteiner:
1915 - 1917: Arthur Nilsen
1917 - 1922: A. M. Belgau
1922 - 1924: Bernt Berntsen
1924 - 1927: N. N.
Maskineri:
Triple dampmaskin, 3 cylindere diam. 13"-20"-33",
bygd ved Verschure & Co. Amsterdam, Nederland.