v/H. Larsson-Fedde.
09/1979: Levert som SKAUBORD til K/S Woodbulk A/S Eikland(I.M. Skaugen Managem.Co.A/S) Oslo
03/1987: Overført til K/S Woodbulk A/S Eikland ( Norwegian Ship Management A/S ) Monrovia
11/1987: Overført til K/S Woodbulk A/S Eikland ( I.M. Skaugen A/S) Oslo
11/1987: Innmeldt NIS nr 091 LADC2
02/1990: Overført til K/S Woodbulk ( Kosmos Ship Management A/S ) Oslo
00/1990: Overført til K/S Woodbulk ( Skaugen Marine A/S ) Oslo
01/1991: Overført til K/S Woodbulk ( B. Skaugen Shipping A/S ) Oslo
10/1991: Overført til K/S Woodbulk ( S. & C. Marine A/S ) Oslo
11/1991: Solgt til Wilhelmsen Lines A/S, Tønsberg, nytt navn TROLL FOREST
12/1992: Omdøpt NOSAC FOREST
06/1994: Ommålt: Brutto: 41.905 tonn. NET: 12.572 tonn
12/1994: Omdøpt G. & C. FOREST
12/1995: Solgt til Forest K/S ( Morten Werrings Rederi)Tønsberg
02/1996: Omdøpt - G. & C. PARANA
09/2002: Overført til Forest K/S ( V. Ships Norway A/S ) Tønsberg
06/2004: Overført til Forest II K/S ( V. Ships Norway A/S ) Oslo
09/2005: Omdøpt VIRANA
08/2011: Solgt Indiske opphuggere og omdøpt VIR og registrert Moroni, Comorene. Ankom Alang, India den 26/8-2011 for opphugging
Maskineri
Dieselmotor 2 SA -8 cylindere diam. 670x1700mm. Maskineri bygd ved Burmeister & Wains, København, Danmark.