v/H. Larsson-Fedde.
07/1949: Levert som ALFA til Alfred Falter Shipowner, Monrovia, Liberia
01/1952: Solgt til Skibs A/S Skibsfart ( Jac.Salvesen ) Farsund, nytt navn NORMUNDO
00/1956: Omdøpt WILLMAR
00/1962: Overført til A/S Salvesen ( Jac.Salvesen ) Farsund
05/1963: Solgt til Jacob Sannes & Co., Bodø, nytt navn BODIN
00/1965: Overført til Skips A/S Bodin ( Jacob Sannes ) Bodø
05/1966: Drev på land ved Vliessingen etter explosion og brann i maskinrommet den 28/5 på reise Antwerpen til Rotterdam. Kondemnert og solgt " as it "
07/1966: Solgt til George Moundreas & Bros. SA., Pireus, Hellas, nytt navn GOOD HOPE
00/1973: Solgt til Unimax Shipping Panama SA, Pireus, Hellas, nytt navn PANGRI
00/1976: Solgt til Trader Maritime Co. Ltd., Limassol, Cypros, nytt navn AGNI
08/1977: Solgt til Pakistan for opphugging. Ankom Gadani Beach den 4/8-1977.
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt enkltvirkende, 6cylinder, diameter 500 x 900 mm. B&W maskineri lisensbygget ved John G. Kincaid & Co. Ltd, Greenock, Scotland.