v/H. Larsson-Fedde
11/1955: Levert som SILVIA til Rederi AB Svenska Lloyd, Gøteborg, Sverige
07/1965: Solgt til K/S A/S Nordship & Co II( Hans Chr.Nyrerød) Holmestrand, nytt navn NORDSTAD
07/1968: Solgt til D/S Veritas, Haugesund, nytt navn SMEDESUND
07/1968: Ny motor: Alpha BHK 960
04/1973: Solgt til Joseph Saben Affaki( Mena Shipping & Tourist Agency) Beirut, nytt navn RITA
07/1973: Overført til Joseph Saben Affaki( Mena Shipping & Tourist Agency) Famagusta, Cypros
00/1975: Overført til Joseph Saben Affaki( Mena Shipping & Tourist Agency) Limassol, Cypros
08/1978: Solgt til Osman H. Habbal, Lattakia, Syria, nytt navn TAREK
04/1979: Sank 27/4 ved Tyr etter sabotasje. Hevet og reparert
00/1980: Solgt til Zakaria El Taher, Lattakia, Syria, nytt navn AL TAHER I
00/1982: Solgt til Union Carriers, SA, Lattakia. Syria
00/1991: Solgt til Z.Y. Al Taher, Lattakia, Syria, nytt navn AL TADAMUN 2
00/1993: Solgt til Ahmad Abdelkader Abou Bahr & Khal Ahmad Khaled, Lattakia, nytt navn AKRAM 2
00/1995: Solgt til Mohamed Moheddine Orient Transport, Lattakia, Syria, nytt navn YATHREB
01/1996: Solgt til ukjent reder, Lattakia, Syria, nytt navn ALMINA 1
10/2012: Existerer under tvil den 16/10-2012.
Dieselmotor, 2takt enkltvirkende, 8cylindret, diameter 290 x 490 mm. Maskineri bygget ved Alpha-Diesel A/S,
Fredrikshavn, Danmark.