v/H. Larsson-Fedde
05/1971: Levert som AMALIA til Comp. de Navegacao Maritima Netumar, Monaus, Brazil.
05/1973: Solgt til Norship 73 Inc, Monrovia, Liberia, nytt navn NOPAL BRANCO
09/1975: Solgt til Bedriftskonsulenter A/S, Oslo
00/1975: Forlenget 93.8',ombygd til biltransport. Dødvekt:10.400 t. Brutto:14.201 t. Net:8.544 tonn
00/1976: Solgt til P/R Nopal Branco ( Øivind Lorentzen ) Oslo
08/1980: Overført til K/S Benargus A/S & Co ( Øivind Lorentzen A/S Sobral ) Oslo
12/1982: Solgt til Brancaster Shipping Inc ( Norwegian Ship Management A/S ) Monrovia, Liberia
03/1984: Omdøpt NOSAC BRANCO
09/1987: Solgt til Taiwan for opphugging. Ankom Kaohsiung den 12/9-1987 for opphugging ved Kuo Dar Steel Enterprise
Maskineri:
Dieselmotor 2.takt enkeltvirkende. 6 cylindere. Lisensbygget Sulzer ved H. Cegielski, Poznan, Polen.