v/H. Larsson-Fedde
11/1963: Levert som N.O.RØGENÆS til Skips A/S Cape Fear ( N. Røgenæs) Haugesund
04/1964: Omdøpt MOOSE JAW
01/1968: Overført til D/S A/S Theologos ( Nils Røgenæs ) Haugesund
12/1968: Solgt til A/S Bisca ( Sophus Schanche) Bergen, nytt navn HØEGH BEAVER
00/1969: Forlenget 70.4'. Dwt:10.017 tonn. Brt: 7.273 tonn. Net: 4.603 tonn Dim: 151,60m- 16,85m- 9,72m
01/1978: Solgt til Transmares Nav. Chilena, Valparaiso, Chile, nytt navn COPIHUE
05/1981: Solgt til Murraya Ocean Shipping Corp., Monrovia, Liberia, nytt navn SHENG LI
00/1982: Solgt til Shin Hui Shipping Co. Ltd., Hong Kong
11/1984: Overført til Shin Hui Shipping Co. Ltd ( Univan Ship Management Ltd ) Hong Kong
11/1984: Solgt til Pakistan for opphugging. Ankom Gadani Beach den 5/11-1984
Maskineri:
Dieselmotor 2takt enkeltvirkende - 5 cylindere. Bygget ved Constr. Mecanique Procedes