v/H.Larsson-Fedde.
11/1921: F. W. Fischer, Rostock, Tyskland - GUSTAV FISCHER
6/1924: Skibs A/S Artensis (Sigurd Bruusgaard) Drammen - ARTENSIS
5/1934: Rederi A/B Carl (Gustaf B. Thorden) Brändø, Finland - CARL
2/1935: Rederi A/B Maud Thorden (Gustaf B. Thorden) Brändø. Finland - CARL
12/1935: Rederi A/B Carl (Albert F. Krause) Helsingfors, Finland - SIGGY
9/1936: Rederi A/B Carl (A/B Emil Løfgren) Helsingfors, Finland - SIGGY
3/1938: Rederi A/B Siggy (A/B Emil Løfgren) Mariehamn, Finland - SIGGY
/1940: Hondu S. S. Co., Puerto Cortes, Honduras - HONDU
/1942: Government of Newfoundland (Gen. Manager of the Newfoundland Railway) St. John's, Canada - RANDOM
/1948: Canadian National Railway Co (Newfoundland Service) St. John's - RANDOM
/1950: Canadian Government (Ministry of Transport) St. John's, N.F. - RANDOM
/1961: Lumber & Shipping Co. S. A (A. Fiorates) Panama - RESOLUTE
/1962: Solgt til opphugging i La Spezia, Italia.
Maskineri:
Triple dampmaskin, 3cylindere, diameter 20,7”–32,3”–51,2”. Maskineri bygget ved Görlitzer Maschinenbau, Görlitz, Tyskland. Kjeler bygget ved Nüscke & Co. AG, Stettin, Tyskland.