5/1898 - Levert fra Thorskog Mekaniska Verkstad v/ P. Larsson, Thorskog, Sverige til G. H. Witt, Helsingborg, Sverige - INGEBORG 1909 - Overført til Rederi A/B Fenja v/ G. H. Witt, Helsingborg. 1912 - A. Nilsson, Helsingborg ble manager. 1915 - Solgt til Josef Kölmann & Co., Gøteborg, Sverige. 23.9.1915 - Solgt til Skibs A/S Nanset v/ Chr. Nielsen & Co, Larvik - nytt navn - NANSET 12.8.1916 - Solgt til D/S A/S Nanset v/ Jens Andvig, Kristiania. 9.5.1917 Solgt til D/S A/S Nanset v/ Eriksen & Kahrs, Bergen. 26.11.1918 Grunnstøtte ved Oxwich Head, Wales mens hun var på reise fra St. Malo, Frankrike til Port Talbot, Wales i ballast. Skipet ble berget, og senere reparert. 1921 - Bargate Steam Shipping Co. Ltd. v/ F. A. Hobbs, Grimsby, England som eier. 1924 - Solgt til Rederiet Nanset v/ E. H. Edman, Marstrand, Sverige. 1924 - Overtatt av Rederiet Ingeborg v/ E. H. Edman, Marstrand - INGEBORG 1931 - Overtatt av Rederiet-A/B Carlsen v/ E. H. Edman, Marstrand. 1936 - Solgt til Rederi-A/B Ingeborg v/ Carl Helin Degerby, Mariehamn, (Föglö), Finland. 1944 - Overtatt av Rederibolaget Ingeborg v/ Carl Helin Degerby, Mariehamn. 10/1951 - Solgt til S. A. Elbos, Boom, Belgia for opphugging. 1952 - Opphugget.
Maskineri: Compound dampmaskin, 2cylindret diameter 15,8"-24,0, slag/stroke: 17,7”. Maskineri bygget ved Thorskog Mekaniska Verkstad (P. Larsson), Thorskog, Sverige.