v/H. Larsson-Fedde.
12.12.1946: A/S Turid & D/S A/S Eldrid (Bachke & Co), Trondheim -MILDRID
6.5.1949: Omdøpt NORMILDRID for charter
/1950: A/S Turid & A/S Djerv (Bachke & Co), Trondheim - NORMILDRID
20.12.1950: MILDRID
8/1954: Brann i lasten 1/8. Slept inn til Harwich.
23.12.1954: Kondemnert. Vraket solgt av assurandørene til Bj. Ruud-Pedersen, Oslo. Slept via Emden til Haugesund for reparasjon - nytt navn - ESCAPE
7.10.1955: Lorentzen & Co (Lorentzens Rederi Co), Oslo - MAGNUS STOVE
7.3.1956: I/S William (Pehrson & Wessel), Drammen - MARIKEN
/1958: J.H.Wessels Kullforr. A/S (Pehrson & Wessel), Drammen - MARIKEN
/1960: J.H.Wessels Kullforr. A/S P. Wessel & P. Norløff), Drammen - MARIKEN
10.4.1963: D. Xanthopoulos & H. Gaitanos, Piraeus, Hellas - ALEXANDROS X
/1970: P. Ricos & T. Strategou, Piraeus, Hellas - CAPETAN CONSTANDIS
/1970 Solgt til opphugging i Hellas
5.1970: Hugget av N. Savvas, Eleusis, Hellas.
Maskineri:
Compound dampmaskin 2 cylindre diam 13.0" x 11,5". Maskineri bygget ved Nylands Verksted, Oslo.
Sjøfartsdirektoratets "Lappebøker".
DNV Register, diverse årganger,
Miramarshipindex.nz
5gt59