v/H. Larsson-Fedde.
04/1957: Levert som FJORDAAS til Agdesidens Rederi A/S( Arnt J.Mörland ) Arendal
11/1964: Solgt til Skips A/S Agnes( Einar Saanum ) Mandal, nytt navn RONASTAR
06/1965: Exploderte og sank den 15/6 under rengjöring av tankene ved Verolme i Rotterdam. 16 personer omkom. Vraket hevet av assurandørene og solgt Den skadede seksjon solgt Eckhardt & Co., Hamburg for opphugging.
00/1965: Solgt I/S Mytilus A/S & Co( Jörgen P.Jensen ) Arendal. Reparet, forlenget og ombygget til bulkcarrier ved Wilton-Fijenoord, Schiedam, Holland Brt: 27.362 tonn. Net: 18.378 tonn. Dødvekt: 42.800 tonn. Lengde: 728.4'
09/1966: Satt i fart som CONDO
10/1972: Solgt Olaf Vaboen & Co.m.fl( Vaboens Rederi A/S) Kr.sand, nytt navn HERWANG
06/1974: Solgt Capo Falcone Soc.di Nav. Spa., Cagliari, Italia, nytt navn FALCONE
00/1983: Solgt til Cia. di Nav. Deiulemao Spa., Cagliari, Italia
03/1983: Solgt til opphugging i La Spezia den 15/3-1883 ved CN del Golfo, La Spezia
Maskineri
Dieselmotor 2 SC SA 10 cylindere diam. 740x1600mm. B &W Lisenbygget ved Eriksbergs mek. Verksted. Gøteborg.