v/H. Larsson-Fedde
06/1973: Levert som TOR DANIA til A/B Tor Line ( Salenrederierne ) Stockholm, Sverige
00/1975: Omdøpt BANDAR ABBAS EXPRESS
00/1977: Forlenget 25,81m- Dødvekt: 7.362 tonn. Brutto: 5.052 tonn. Net: 2.705 tonn
00/1978: Overført til A/B Tor Line( Sven Christer Salen P/R) Gøteborg, nytt navn TOR DANIA
00/1980: Overført til Tor Line A/B, Gøteborg
00/1981: Solgt til Brostrøms Rederi A/B ( Brostrøm Shipping Co Ltd) Gøteborg, Sverige
00/1983: Solgt til Bernt W. M. Abrahamsson, Gøteborg, Sverige
00/1985: Solgt til Majnabbe Rederi A/B, Gøteborg, Sverige
00/1987: Solgt til Tor Line A/B ( Brostrøms Rederi A/B ) Gøteborg, Sverige
00/1988: Overført til Tor Line A/B ( Rederi A/B Hornet ) Gøteborg
00/1992: Overført til Tor Line A/B, Gøteborg, nytt navn TOR DAN
00/1993: Omdøpt TOR HOLLANDIA
00/1994: Ommålt: Brutto: 12.254 tonn. Net: 3.676 tonn
00/1998: Solgt til DFDS A/S, Grimsby, UK
04/2000: Solgt til Homer Maritime Corp( Goliat Shipping A/S, Oslo ) Sandefjord
11/2005: Omdøpt SEA HAWK
01/2006: Solgt til Greenbriar Shipping Corp( Halkidon Shipping Corp) Pireus, nytt navn FILIPPOS
10/2006: Overført til Greenbriar Shipping Corp( Illion Liners SA) Pireus, Hellas
06/2013: Solgt til Tyrkia for opphugging den 5/6-2013 i Aliaga.