v/H. Larsson-Fedde
00/1855: Levert som POLARSTJERNEN til Laur. Stub m.fl., Bergen
00/1861: Solgt til Otto Meyer, Bergen
11/1864: Solgt til O.A. Olsen, Haugesund
03/1867: Overført til H. & O.A. Olsen, Haugesund
10/1871: Solgt til S.M. Christiansen m.fl., Bergen
00/1875: Solgt til ukjent eier, Bergen
00/1891: Solgt til ukjent eier, Kristiansund. Ombygd: Brutto: 68 tonn
i/1906: Eid av O.B. Stavrum, Kristiansund N. Ommålt: Brutto: 72 tonn. Net: 60 tonn
00/1912: Solgt til P/R Polarstjernen ( Peder Utstrand ) Trondheim
00/1922: Solgt til P/R M. Hjelde ( Peder Utstrand ) Trondheim
i/1934: Eid av Albert Haagensen, Lysøysundet, Trondheim
00/1938: Omdøpt NAMDAL
00/1949: Innsatt motor: Heimdal BHK 100 Fart; 7 knop: Ommålt: Brutto: 78 tonn. Net: 39 tonn
00/1954: Forlenget 14.5'- Brutto: 101 tonn. Net: 52 tonn. Dim: 25,63m-6,58m- 2,83m
00/1955: Solgt til Albert Haagensen P/R, Trondheim
00/1963: Solgt til Jens Bye, Trondheim
00/1964: Solgt til Ola Worpvik, Trondheim, nytt navn STJØRNDAL
00/1964: Ny motor: Hjelset Motorfabrikk BHK 120 Fart:
00/1969: Solgt til Håkon Johansen P/R, Bjugn, Trondheim, nytt navn KORTINA
00/1971: Solgt til Sverre Ulsund, Austrafjord, Trondheim
00/1974: Solgt til Odd Storsul, Austrafjord, Trondheim
00/1976: Solgt til Bernt Pedersen, Vestnes, Trondheim
00/1978: Solgt til Terje Bøe, Kristiansund, Trondheim
10/1980: Solgt til Stein Grov Eilertsen, Teie, Bergen
11/1982: Solgt til Stiftelsen Haugesjøen, Haugesund, nytt navn POLARSTJERNEN 1
11/2006: Slettet den 9/11- 2006 som opphugget