v/H. Larsson-Fedde.
09/1976: Levert som WIND ENTERPRISE til I/S Wind Enterprise (Lars Krogh & Co) Oslo
00/1977: Overført til P/R Wind Enterprise (Lars Krogh & Co.A/S) Oslo
07/1985: Solgt til Telfair Shipping Co.Ltd(Marine Management) Limassol, nytt navn W. ENTERPRISE
01/1986: Solgt til K/S A/S Norman Tankers V(Norman Int.A/S)Oslo, nytt navn HAPPY ENTERPRISE
06/1987: Overført til K/S A/S Norman Tankers VII (Barber Int.A/S) Oslo
00/1988: Ny motor: B & W BHK 28730 Fart: 13 knop
08/1988: innmeldt NIS nr 298 JXJN3
09/1988: omdøpt SAMNANGER
03/1900: Overført til K/S A/S Norman Tankers VII (Westfal-Larsen & Co.A/S) Bergen
04/1990: Solgt til K/S Samnanger (Westfal-Larsen & Co.A/S) Bergen
11/1992: Solgt til K/S Pollux (Westfal-Larsen & Co.A/S) Bergen, nytt navn POLLUX
12/1992: Overført til K/S Pollux (Pollux Shipping A/S) Bergen
09/1994: Overført til K/S Pollux (Jørgen Jahre Shipping A/S) Bergen
00/1994: Ommålt: BRUTTO:168.380 tonn.NET:140.100 tonn
01/1995: Omdøpt JAHRE POLLUX
03/1995: Overført til K/S Pollux (Jørgen Jahre Shipping A/S) Sandefjord
06/2002: Solgt til Xin Hui Shipping Pte.Ltd (Ocean Tankers Ltd) Singapore, nytt navn TITAN SAN
07/2003: Solgt til Bangladesh for opphugging.Ankom Chittagong den 30/7-2003.
Maskineri
B&W-motor 2-takt/enkeltv., 7-sylindret syl. Dim.: 800 x 3.056 mm, 32.889 BHP (23.470kW) v/77 o.
min,bygd av Hyundai Engine & Machinery Co Ltd., (B&W). Kjelene ble beholdt men renovert.