v/H. Larsson-Fedde.
01/1985: Levert som SEALNES til MTBC Leasing Co. Ltd., Tokio, Japan
01/1986: Solgt til Leonis Nav. Co Inc( Jebsen Hamburg Gmbh) Manila, Phillipinene
11/1989: Solgt til Sealnes Shipping Inc(T. Klaveness & Co A/S) Drammen,nytt navn WANI HUNTER
11/1989: Innmeldt NIS nr 753 LAYU2
12/1989: Solgt til Dyvi Bulkshipping III A/S( Jan Erik Dyvi A/S) Oslo, nytt navn DYVI OCEANIC
07/1991: Omdøpt SEALNES
10/1991: Solgt til Anglia Maritime SA( Jebsen Ship Management Holding A/S) Bergen
12/1995: Overført til Anglia Maritime SA( Aboitiz Jebsen Bulk Transport Corp) Panama, nytt navn WESTERN CONDOR
00/1996: Overført til Anglia Maritime SA( Aboitiz Jebsen Shipmanagement ) Manila, Phillipinene
08/1999: Overført til Anglia Maritime SA( Wilson Management A/S) Manila, nytt navn CONDOR
01/2000: Omdøpt SEALNES
01/2002: Overført til Anglia Maritime SA, Hong Kong
12/2003: Solgt til Ership SAU, Panama, nytt navn FENIX
04/2011: Overført til Ership SAU, Madeira, Portugal
06/2012: Solgt til Liber Denizcilik Ltd Sti( Albus Denizcilik Ltd. Sti) Istanbul, Tyrkia, nytt navn LIBER
05/2013: Solgt til BSE Ltd( Liber Denizcilik Ltd. Sti) Panama
07/2014: Solgt til India for opphugging. Ankom Alang den 5/7-2014.
Maskineri:
Dieselmotor, 2takt enkltvirkende 6cylindere, diameter 580 x 1700 mm. Sulzer maskineri lisens bygget ved Mitsubishi Heavy Industries Ltd, Kobe, Japan.