v/H. Larsson-Fedde
08/1962: Levert som CASINO til I/S Syver ( Høvding Skipsopphugging ) Oslo
00/1965: Solgt til A/S Bas ( Sigurd Tollevik, Espevær) Haugesund
00/1966: Omdøpt BAS
00/1970: Ny motor: Wichmann BHK 375 Fart: 10 knop
00/1979: Forlenget 6,04m- Dødvekt: 450 tonn. Brutto: 264 tonn. Net: 161 tonn
02/1984: Solgt til P/R Waagene og Kjørvik( Finn Waagene, Kumle) Florø, nytt navn VAAGVIK
07/1994: Ommålt: Brutto: 267 tonn. Net: 145 tonn
00/1996: Ommålt: Brutto: 274 tonn. Net: 149 tonn
11/2002: Solgt til LASS Foods Products & Shipping Enterprise, La Paz, Bolivia, nytt navn DAHOMEY EXPRESS
08/2006: Solgt til Ukjent eier, Rarotonga, Cook Islands, nytt navn BRODDON EXPRESS
07/2010: Solgt til ukjent eier , La Paz, Bolivia, nytt navn SHERLENE
07/2011: Further information unknown/ videre skjebne ukjent