v/H .Larsson-Fedde.
12/1918: Levert som CEDAR SPRING til United States Shipping Board(Emergency Fleet Corp) Duluth
00/1919: Overført til United States Shipping Board, Duluth, USA
00/1920: Overført til United States Shipping Board, Boston, USA
00/1921: Overført til United States Shipping Board, Norfolk, USA
10/1929: Solgt til Skibs A/S Harriet ( Paul Hansen ) Oslo, nytt navn HARRIET
00/1932: Solgt til Skibs A/S Skipsfart ( V. Burkoff ) Oslo, nytt navn DAN
08/1936: Solgt til Servizi Maritimi Szabados, Benedig, Italia, nytt navn LUCIANO
00/1937: Solgt til Soc.Anon Sharchi Imbarchi e Transporti, Roma, Italia, nytt navn ULISSE
00/1947: Solgt til Soc.Generale per L'Industria Meccanica e Chimica Montecatini, Roma, Italia
00/1950: Solgt til Agenzia Commerciale Maritima Internazionale, Venedig, Italia
00/1952: Solgt til Acomin Arm.e Servizi Marittime S.p.a., Venedig, Italia
00/1956: Solgt til Gennaro Ievoli fu Domenico, Napoli, Italia
00/1958: Omdøpt RITA IEVOLI
00/1959: Solgt til G. di Cosola & O. Panariello, Bari, Italia, nytt navn ATLANTIS
00/1961: Solgt til G. di Cosola,Bari, Italia, nytt navn GARIGLIANO
01/1962: Arrestert i Basra januar 1962 for manglende betalingsevne
00/1966: Solgt til Irak for opphugging.
Maskineri:
Triple dampmaskin, 3 cylindere diam. 20.0"-33.0"-54.0". Maskineri bygd ved McDougall-Duluth, Duluth, Minn. USA.