v/H. Larsson-Fedde.
02/1921: Levert som MOLAND til A/S Rundtur ( Olaf Christenssen ) Arendal
02/1921: Solgt til Agdesidens Rederi A/S ( Arnt J. Mørland ) Arendal, nytt navn VARDAAS
01/1923: Strandet ved Antioche Roads. Kondemnert og solgt
03/1823: Solgt til Abbey Line Ltd( F. Jones & Sons) Cardiff, UK, nytt navn NEATH ABBEY
09/1926: Solgt til Anglos S. S. Co. Ltd (Latus, Linsley & Co) Hull, UK, nytt navn ANGLOS
05/1931: Solgt til Emil Johnsson, Höganäs, Hull
07/1934: Solgt til Rederi A/B Berget (Filip Ohlsson) Lerberget, Sverige, nytt navn BIRGITTA
00/1936: Solgt til Rederi A/B Berget ( Joel Fänge ) Lerberget, Sverige
00/1940: Solgt til Rederi A/B Berget ( Fänge & Påhlssons Rederier ) Lerberget, Sverige
02/1947: Solgt til Rederi A/B Gertrud (C. Grundelius) Stockholm, Sverige, nytt navn BRITTGOL
02/1954: Solgt til Raffaelo Romano, Napoli, Italia, nytt navn TARQUINIA
10/1962: Solgt til opphugging. Ankom Spezia 28/10-1962
Maskineri:
Triple dampmaskin 3 cylindere - diam.16.1"-25,6"-42".
Maskineri bygget ved Smith, Mygind & Hüttemeier, Kjøbenhavn.
Kjeler samme.