v/H. Larsson-Fedde.
BYGD AV TRE
00/1918: Levert som GLADAN til A/B P. Jansson & Co., Norrkøping, Sverige
00/1926: Solgt til A/B Maudie ( Thorsten Rennich ) Stockholm, Sverige
00/1926: Solgt til Isak Jakobsen, Sandefjord, nytt navn TULLA
00/1926: Solgt til Skibs A/S Tulla ( Nils Paulsen, From ) Sandefjord
00/1927: Solgt til Hans Sperre, Sandefjord
00/1929: Solgt til Erling Rolfsen & Wulff, Sandefjord
00/1930: Solgt til P/R Tulla, Hølen, Sandefjord
00/1931: Solgt til Albert Westhassel, Vanse, Farsund, nytt navn VANSE
01/1932: Forlist den 27/1 ved Langesund på reise Skien til Lysaker med sand. Vraket kjøpt av
Brødrene Aalen, Kvammen, Førdefjorden ved Haugesund. Bjerget, Reparert
00/1933: Solgt til Peder Hersvik, Skudeneshavn, nytt navn KARMØY I
00/1933: Ny motor: Munktell BHK 225
00/1938: Solgt til Kristian E. Samuelsen, Skudeneshavn
02/1939: Sank etter kollisjon den 1/2 i Oslofjorden på reise Fredrikstad til Oslo med stein. Tykk tåke.