16.9.1974 - Levert fra NV Koninlijke Mij. de Schelde, Vliessingen, Holland til K/S A/S Dyviships v/Jan-Erik Dyvi, Oslo - DYVI ADRIATIC
8/1975 - Solgt til A/S Atlantica v/ Leif Höegh & Co. A/S, Oslo - HØEGH TARGET
1976 - Overført til Sameiet Høegh Target (Leif Høegh & Co. A/S, managers), Oslo.
6/1982 - Solgt til K/S A/S Target (P. D. Gram & Co. (Höegh eier 49,5%), Oslo. Omdøpt til - TARGET
2/1985 - Solgt til Inter Car Inc. v/ P. D. Gram & Co. Oslo - Höeghs 49,5%.
1987 - Overført til K/S A/S Target (P. D. Gram & Co., managers), Oslo-NIS.
11/1988 - Solgt til Data Vekst A/S (P. D. Gram & Co., managers), Oslo-NIS. Omdøpt til - NOSAC TARGET
3/1989 - Den Norske Amerikalinje, Oslo ble managers.
5/1989 - Solgt til NAL Invest A/S, c/o Den Norske Amerikalinje, Oslo-NIS. Omdøpt til - TARGET
7/1990 - Samme reder - Omdøpt til - ARMACUP PATRICIA
1993 - Overtatt av Den Norske Amerikalinje A/S, Oslo-NIS.
1994 - Ommålt til: 10.750 tdw, 25.944 brt, 8.493 nrt. 3.800 biler.
4/1996 - Overtatt av Wilhelmsen Lines AS, Lysaker/Oslo-NIS.
11/1997 - Overført til Wilhelmsen Lines Shipowning AS, Lysaker/Oslo-NIS.
2000 - Solgt til Hussain Seth Ship Breakers, India. Ankom Alang 08/01.
Maskineri:
Dieselmotor 2Sc,Sa, 8 cylindere diam.680x1250mm. Sulzer lisensbygget ved N.V. Koninklijke Maatschappij De Schelde, Vlissingen