v/H. Larsson-Fedde
06/1987: Levert som NOSAC SUN til Aisac Managem. SA( Norwegian Ship Management A/S) Panama
00/1990: Overført til Aisac Management SA( Den Norske Amerikalinje A/S) Panama
02/1994: Solgt til K/S Benargus A/S & Co( Den Norske Amerikalinje A/S) Oslo
02/1994: Innmeldt NIS nr 1343 LATT4
08/1996: Overført til K/S Benargus A/S & Co( Wilhelmsen Lines A/S) Tønsberg, nytt navn TRICOLOR
11/1997: Solgt til WL Shipowning K/S( Wilhelmsen Lines A/S) Tønsberg
09/1998: Overført til Wilhelmsen Lines Shipowning A/S, Tønsberg
12/1998: Solgt til Actinor Car Carriers Holding A/S( Barber Ship Management A/S) Tønsberg
03/2001: Solgt til Capital Bank Public Ltd Comp( Actinor Car Carriers I A/S) Tønsberg
12/2002: Sank den 14/12 etter kollisjon med Bahamas skipet KARIBA i tett tåke i posisjon N 51.22', E 02.13' på reise Zeebrygge til Southampton og videre til USA.
Dieselmotorer, 2takt enkeltvirkende, 6cylindere dimeter 600 x 2.292 mm. B&W maskineri lisensbygget ved Mitsui Eng. & SB Co. Ltd, Tamano, Japan.