M/S Nenny Carrier

Kallesignal
LHBM
Rederi
Nasjonalitet
Norge flaggNorge
Hjemmehavn

Verft

Navn
Byggeår
1972
Byggenummer
36/62
Leveringsmåned
Juli

Tonnasje

Bruttotonnasje:
299
Nettotonnasje:
211
Dødvekt:
1.080

Maskin/motor

Maskin-/motortype:
Maskin-/motor ytelse:
BHK 1250
Bygget av:
Wichmann Motorfabrikk, Rubbestadneset
Fart:
10

Dimensjoner

Lengde:
59,31m
Bredde:
10,75m
Dypgående:
4,63m
  • HISTORIKK:
    v/H. Larsson-Fedde.

    07/1972: Levert som NENNY CARRIER til K/S Frithjof Foss Shipping A/S II ( Frithjof Foss
                    Shipping A/S ) Oslo    
    12/1973: Solgt til I/S Oksvald ( Lars Krogh & Co ) Oslo                                              
    08/1974: Solgt til Per Håland jr. A/S, Egersund, nytt navn  EGER  CARRIER
    11/1975: Solgt til Frendo A/S, Minde, Egersund, nytt navn  FRENDO  CARRIER
    02/1976: Overført til Frendo A/S, Minde, Bergen                                                      
    10/1977: Solgt til P/R Loanna ( Hans Norland, Jørpeland ) Stavanger, nytt navn  LOANNA
    10/1981: Solgt til Odd Wagle, Oslo, nytt navn  LINVIK
    08/1986: Solgt til A/S Custos Finans ( Kai Arne Kristoffersen, Flekkerøy ) Kristiansand S,
                   nytt navn  CONSTANCE
    02/1988: Solgt til  Simon Møkster, Stavanger, nytt navn  KVIKSHOLM
    08/1989: Solgt til Navarros Shipping & Brokerage Ltd, Port of Spain, Trinidad, nytt navn ISABEL
    00/1994: Solgt til Soc.BNP Bail, Kingstown, St.Vincent & Grenadines                                            
    00/1995: Solgt til Atlantica de Nav. CA, Puerto la Cruz, Venezuela, nytt navn  ISLA  DE  PLATA
    00/2021: Still in service/Fremdeles i fart