v/H.Larsson-Fedde.
10/1922: Rederi A/B Transatlantic (G. Carlsson) Gøteborg, Sverige - HJELMAREN
/1941: Rederi A/B Soya (Olof Wallenius, Stockholm, Sverige - HJELMAREN
/1942: Rederi A/B Rio( O. H. W. Dalman) Kungsbacka, Sverige - HJELMAREN
/1943: Rederi A/B Rio (B. Lenberg) Kungsbacka, Sverige - BRAILA
11/1946: Ludv. G. Braathen, Oslo - BRAILA
7/1947: A/S Broganza (Alf Mortensen) Oslo - INGER MARIE
/1947: Ny motor: B & W IHK 2200 Fart: 12 knop
/1954: Skibs A/S Cargo (Botvid Olsson) Oslo - FRIGG
/1956: Johs. Presthus Rederi, Bergen - ANNA PRESTHUS
3/1961: A/S Otto Hestness Rederi (Otto Hestness) Bergen - ANNA PRESTHUS
12/1961: Omdøpt - MARIKO
3/1967: West Sea Corp. S. A., Panama - CORAL SEA
/1968: Peseta Shipping Corp. S. A., Panama - CRAIGFLOWER
/1969: Verna Nav. Co. S. A., Panama - PANDAS
7/1969: Solgt Hong Kong for opphugging. Ankom 10/7-1969
Maskineri:
Dieselmotor 2-takt enkeltvirkende-6 cylindere diam. 600mm. Maskineri bygget ved AB. Atlas Diesel, Stockholm, Sverige.