v/H. Larsson-Fedde.
01/1900: Levert som CAPRI til Peter Hamre m.fl., Bergen
01/1906: Solgt til H. Westfal-Larsen m.fl., Bergen
12/1914: Solgt til Rasmus F. Olsen m.fl., Bergen
03/1926: Solgt til D/S A/S Mitkjel ( M. Clausen ) Haugesund, nytt navn MITKJEL
04/1929: Solgt til Stavanger Skibophugnings Co. A/S, Stavanger
06/1929: Solgt til Skibs A/S Ino ( Arnold Chr. Gausel ) Stavanger, nytt navn INO
12/1931: Overført til Skibs A/S Ino's konkursbo, Stavanger
03/1933: Solgt til Brødrene Anda, Stavanger
04/1935: Solgt til Osmund Hamre & Co. A/S ( Osmund Hamre ) Haugesund
08/1937: Solgt til Skibs A/S Bims ( Realfsen & Andersen ) Oslo, nytt navn BIMS
10/1938: Sprang lekk den 20/10 og ble forlatt, synkende ca 45 n.m. ENE av Gotlands
nordre odde på reise Kristiansand til Wiborg med elektrodemasse.