v/H.Larsson-Fedde.
Hjemmeflåten 2.verdenskrig.
5/1923: Den Norske Amerikalinje A/S, Kristiania / Oslo - GURI
/1946: Bernt Sandøy m.fl., Molde - GURI
/1948: A/S Inger (Jacob Kjøde) Bergen - GURI
/1953: Alf Nygaard, Bergen - GURI
12/1956: Odvar Myklebust, Bergen - ROSLAGEN
/1957: ny motor: Union BHK 150 Fart: 8 knop
9/1964: Ragnvald Vadseth, Oslo / Bergen - ROSLAGEN
/1966: Ragnvald Vadseth, Oslo - ROSLAGEN
/1974: Jan Vadseth, Oslo - ROSLAGEN
3/1975: Johan Mostraum P/R, Bergen - ROSLAGEN
/1977: Johan Mostraum,Nattveit, Bergen - ROSLAGEN
/1977: ny motor: General Motors BHK 365
4/1984: Sank ved kaien Hjelmås med sandlast.Hevet.
5/1984: omdøpt - TOPPFJELL
4/1985: Magne Farestveit, Hjelmås, Bergen - TOPPFJELL
12/1990: Kondemnert 6/12-199 og strøket skipsmatrikkelen
Maskineri
Raaoljemotor 2 cylindere 2 S.C. S.A. Maskineri bygget ved J& C.G.
Bolinders Mekaniska Verksted AB. Stockholm.
Se også
http://www.warsailors.com/homefleet/shipsg.html#Gu