v/H. Larsson-Fedde
Bygd av tre
00/1919: Levert som HARNSER til East Anglian Red Star Fishing Co. Ltd., Lowestoft, UK
00/1920: Overført til East Anglian Red Star Fishing Co. Ltd ( J.V. Breach ) Lowestoft, UK
00/1927: Overført til Jack Breach Ltd., Lowestoft, UK
01/1940: Solgt til Brødrene Anda, Stavanger, nytt navn ANKER I
08/1940: Solgt til Ola Olsen Rubbestadneset, Haugesund
00/1940: Solgt til Jacob Lind P/R, Narvik
00/1940: Ny motor: Wichmann BHK Fart: 8 knop
05/1941: Omdøpt KJØPSVIK
00/1955: Forlenget 14.2'- Dødvekt: 192 tonn. Brutto: 117 tonn. Net: 46 tonn
00/1964: Ny motor: Wichmann BHK 180 Fart: 9,5 knop
09/1973: Solgt til A/S Dyrøygutt ( P/R Arvid Nergård, Gibostad ) Narvik, nytt navn DYRØYGUTT
00/1973: Ny motor: Brunvoll BHK 220 Fart:
01/1975: Solgt til Leif Tøllefsen, Storøya, Svolvær
01/1975: Solgt til Arne Larsen, Henningsvær, Svolvær
04/1975: Omdøpt HEIMSUND
02/1979: Solgt til Harald Nyborg, Hasvik, Svolvær
05/1985: Kondemnert og strøket av skipsmatrikkelen den 20/5-1985