v/H. Larsson-Fedde
12/1974: Levert som DELCHIM ALSACE til Soc. Navale Chargeurs Dalmas-Vieljeux, Dunkirk, France
00/1978: Solgt til L.S. Inc., Monrovia, Liberia, nytt navn LUCOR MANOR
00/1980: Solgt til L.S. & T. Inc, Monrovia, Liberia
00/1981: Ny motor: Wärtsila BHK 5570 Fart: 14 knop
00/1981: Forlenget 20,45m. Dødvekt: 7.845 tonn. Brutto: 5.037 tonn. Net: 3.048 tonn
00/1983: Solgt til Lubrizol Shipping Inc ( Oslo Shipping A/S ) Monrovia, Liberia
00/1985: Solgt til Lube Shipping II Inc ( Winterport Tankers ) Monrovia, Liberia
00/1988: Overført til Lube Shipping II Inc ( Jo Management A/S ) Monrovia, Liberia
10/1991: Solgt til Crusader Nav.Inc( H.Ditlev-Simonsens Managem. A/S)Oslo, nytt navn TOL TRADER
10/1991: Innmeldt NIS nr 1138 LANJ4
06/1998: Solgt til Eksay Kimyevi Maddeler Tasimacilik A.S ( Aksay Denizcilik ve Ticaret A.S.), Istanbul, Tyrkia, nytt navn BABUR KAPTAN
04/2004: Solgt til India for opphugging i Alang den 15/4-2004.
Maskineri:
2 stk. dieselmotorer, 4-takt enkltv, hver 6-sylindere diameter 320 x 350 mm. Maskineri bygget ved Oy Wärtsilä Ab, Vaasa, Finland.
Oslo