v/H. Larsson-Fedde
08/1904: Levert som MARIE til McKinney & Rafferty, Glasgow, UK
00/1947: Solgt til Clyde & Campbeltown Shipping Co ( J.M. McIntyre ) Glasgow, UK
01/1950: Solgt til Thorbjørn Olsen m.fl., Svinør, Mandal, nytt navn SVINØR
00/1950: Solgt til A/S Kolnes ( Erik Lindøe ) Haugesund, nytt navn SØLVE
00/1950: Ny motor: Skandia BHK 80 Fart:
00/1952: Solgt til P/R Sølve ( Peder Røksund, Mosterhamn ) Haugesund
00/1953: Ny motor: Union BHK 150 Fart:
00/1969: Solgt til Otto K. Espeland, Mosterhamn, Haugesund
00/1971: Ny motor: Normo BHK 240 Fart:
00/1974: Solgt til Knut Syvertsen P/R, Fredrikstad, Haugesund
00/1976: Solgt til P/R Johan & Arne Breisnes, Aurland, Haugesund
00/1977: Solgt til P/R Johannes & Jan Vik, Stamneshella. Bergen
01/1984: Solgt til P/R Naustvik & Berøy ( Johan Naustvik, Vormedal ) Bergen
04/1986: Solgt til Arnt Steindal, Haugesund, Bergen
09/1987: Solgt til Olaf Frøyland, Førdesgjord, Bergen
04/1991: Solgt til Nils H. Nilsen A/S, Båtsfjord, Bergen
00/1995: Kondemnert og senket