Historikk:
1902 - Levert som barkentin ved Poulsen & Jensen, Bregvinge, Svendborg, Danmark for et A/S ved R. V. Möller, Svendborg - YRSA
1917 - Solgt til Rederi-A/S Yrsa (Ths. Arbo Høeg & Co.), Larvik.
1918 - Solgt til A/S Bonanza (Halfdan Realfsen), Porsgrund.
1922 - Solgt til A/S Yrsa (Erik Bache Jr.), Drammen.
1925 - Solgt til N. A. Person, Brantevik, Sverige.
1932 - Solgt til F. E. Olsson m. fl., Brantevik.
1939 - Solgt til Lars Oluf Larsson m. fl., Brantevik. Ombygget til motorskip. Installert: 1 x råoljemotor, Skandia. 2-takt/enkltv., 2-sylindret, syl. dim.: 320 x 370 mm. 130 BHK. Bygget av Skandia-Verken A/B, Lysekil, Sverige.
1948 Ikke lenger i DnV register.
Skipsførere:
1917 - H. A. Larsen
1918 - M. Amundsen
1920 - Joh. Gulbrandsen 1920
1923 til 1925 - Alf Henry Johnsen