v/H. Larsson-Fedde.
02/1950: Levert som KONG RING til A/S Det Søndenfjelds Norske Dampskibsselskab, Oslo
00/1967: Solgt til Karlander Pty. Ltd, Port Moresby, New Guinea, nytt navn SAIDOR
00/1968: Overført til Karlander Pty. Ltd( F. H. Stephens Ltd) Port Moresby, New Guinea
00/1970: Solgt til The Holley Shipping Co. Ltd( Kie Hock Shipping Co) Panama, nytt navn MELITA
00/1975: Overført til The Holley Shipping Co. Ltd ( Kie Hock Sh. Co) Singapore, nytt navn MEKATI
00/1978: Solgt til Berjaya Comp. Nav. S.A ( Kie Hock Shipping Pte. Ltd) Singapore
00/1979: Solgt til Syarikat Perkapalan Pacific Barat Sendirian Berhad ( Kie Hock Shipping Pte. Ltd ) Labuan, Malaysia, nytt navn PACIFIC BARAT
00/1980: Solgt til Glory Shipping & Forwarding Sendirian Berhad( Kie Hock Shipping Pte. Ltd) Labuan
00/1981: Overført til Glory Shipping & Forwarding Sendirian Berhad, Labuan, Malaysia
12/1981: Ødelagt av brann i desember 1981. Solgt til opphugging.
Maskineri:
Dieselmotor 2-takt enkeltvirkende-8 cylindere diam. 345 x 580mm. Maskineri bygget ved Nydqvist & Holm AB. Trollhättan, Sverige