v/H. Larsson-Fedde
12/1882: Levert som SAINT HELIER til Hacquoil Brothers, Cardiff, UK
00/1890: Overført til til J. P. T. Hacquoil & Co., Cardiff. UK
00/1892: Solgt til T. G. Beatley & Son, Cardiff, UK
00/1898: Solgt til Fredriksen & Co., Mandal, nytt navn SKALD
00/1904: Overført til Fredriksen & Co. m.fl., Mandal
00/1905: Solgt til D/S Skald (M. H. Gundersen, Borøen ) Tvedestrand.
00/1915: Solgt til A/S Inger ( Jacob Kjøde A/S ) Bergen.
00/1917: Rekvirert av The Shipping Controller ( J. Ridley, Son & Tully ) London, UK
00/1918: Tilbakeført til A/S Inger ( Jacob Kjøde A/S ) Bergen
09/1929: Solgt til Elias Berggren), Oscarshamn, Sverige.
12/1929: Overført til Rederi A/B Tern ( Elias Berggren ) Oscarshamn, Sverige
04/1931: Overført til Rederi A/B Tern ( J. Salmonsson ) Västervik, Sverige, nytt navn JENNY
03/1938: Overført til Rederi A/B Tern ( Axel Hansson ) Panama.
08/1940: Overført til Rederi A/B Tern ( Axel Hansson ) Västervik. Sverige
01/1948: Solgt til Rederi A/B Suecia ( Pehr Santesson ) Ystad, Sverige.
10/1949: Solgt til Rederi A/B Leckö ( Helge Källsson ) Lidköping, Sverige.
11/1949: Solgt til Klas A. Andersson, Karlskrona, Sverige.
06/1954: Overført til Klas A. Anderssons dødsbo, Karlskrona, Sverige
09/1955: Solgt i september 1955til Eisen und Metall K.G. Lehr & Co., Hamburg for opphugging
Maskineri:
Compound dampmaskin, 2 cylindere diam. 26.0"-51.0",
bygd ved Matthew Paul & Co. Dumbarton, Skotland. Kjeler samme.
Kapteiner:
1909 N. D. Bjørnstad
1914 N.D. Bjørnstad
1920 L. Tvedt