v/H. Larsson-Fedde
05/1974: Levert som MESOLOGI til Metropolitan Marine Trans Corp., Pireus, Hellas
00/1985: Solgt til Eight Ascents Shipping Corp, Panama, nytt navn PETROL DE ORO
00/1987: Solgt til Tambini Shipping Ltd ( Monegasque d'Arm.) Panama, nytt navn TURQUOISE
11/1988: Solgt til K/S Happy Tine ( Norman International A/S) Oslo, nytt navn HAPPY TINE
11/1988: Innmeldt NIS nr 381 LAMG2
00/1989: Overført til K/S Happy Tine ( Singa Ship Management A/S ) Oslo
06/1991: Solgt til K/S Mary Stove( Lorentzens Skibs A/S) Oslo, nytt navn MARY STOVE
12/1994: Solgt til Rosshavet Tankers Ltd ( Lorentzens Skibs A/S ) Oslo
04/1998: Overført til Rosshavet Tankers Ltd ( F.H. Lorentzen A/S ) Oslo
03/1999: Solgt til Bangladesh for opphugging. Ankom Chittagong den 7/3-1999.
Maskineri:
Dieselmotor 2SA - 9 cylindere diam. 840x1800mm.
Lisensbygget B&W v/ Hitashi Zosen Kabushiki Kaisha, Sakurajima, Japan.