v/H. Larsson-Fedde.
10/1982: Levert som BALDER GRIP til K/S A/S Balder Supply XI ( Parley AugustssonManagement A/S ) Oslo
12/1982: Solgt til Nichamp Ltd( Balder Management A/S) London, UK
00/1984: Solgt til Gripspray Ltd( Balder Management A/S) London, UK, nytt navn BRITISH VIKING
00/1986: Solgt til Wardferry Ltd( Lowline Ltd) London, UK, nytt navn LOWLAND PROWLER
00/1992: Solgt til Lowline Ltd, London, UK
00/1995: Solgt til O.I.L. Ltd. London, UK, nytt navn OIL TRACER
00/1997: Forlenget 7,14m- Dødvekt: 3.325 tonn. Brutto: 2.594 tonn. NET: 926 tonn
00/1998: Overført til O.I.L. Ltd( Tidewater Marine North Sea Ltd ) London, UK
00/1999: Solgt til Tidewater Marine North Sea Ltd, London, UK
00/2000: Overført til Tidewater Marine North Sea Ltd, Port Vila, Vanuatu
05/2008: Overført til Tidewater Marine International Inc( Pan Marine do Brasil) Port Vila, Vanuatu
11/2008: Overført til Tidewater Marine North Sea Ltd, Port Vila, Vanuatu
06/2012: Solgt til Neptuano Shipping Ltd ( Cross Caribbean Services Corp ) Panama, nytt navn ZUMAQUE TRADER
10/2015: Solgt til Diligencia Ltd( Avila Maritima SM CA) Panama
03/2019: Overført til Diligencia Ltd( Avila Maritima SM CA) Duala, Cameron
00/2020: Still in Service/ Fremdeles i fart