v/H. Larsson-Fedde
04/1906: Levert som logger OLGA, til ukjent eier, Tyskland
06/1913: Solgt til Braker Heringsfischerei A/G, Brake, Tyskland
00/1913: Innsatt motor: Kromhout BHK 13 Fart:
00/1913: Ommålt: 102 tonn. Net: 71 tonn. Lengde: 80.7'
06/1926: Solgt til Bernhard Heinecke & Co., Hamburg
09/1926: Solgt til H. Peters, Beidenfleth, Tyskland
09/1926: Solgt til Georg Brümmer, Harburg, Tyskland
06/1927: Solgt til Johannes Meeder, Süderstapel, Tyskland
04/1934: Ny motor: Deutsche Werke BHK 75 NHK 20 Fart: 6 knop
07/1936: Overført til Johannes Meeder, Hamburg, Tyskland
00/1939: Overført til Johann Meeder, Hamburg, Tyskland
00/1939: Forlenget:10,5'- Brutto: 138 tonn. Net: 80 tonn. Dim: 30,02m-6,55m-2,68m
00/1946: Overtatt av Skibsfartsdir. Avviklingskontor, Oslo
00/1951: Ny motor: Grenaa BHK
00/1951: Solgt til Peder Baarsen, Haugesund, nytt navn VISNES
00/1955: Ny motor: Union BHK 120 Fart:
00/1955: Ommålt: Dødvekt: 176 tonn. Brutto: 133 tonn. Net: 77 tonn
07/1958: Solgt til Fredrik Kvilhaug, Egersund
00/1965: Ny motor: Grenaa BHK 180 Fart: 8 knop
04/1967: Solgt til Johannes Matre, Sandeid, Egersund
06/1970: Solgt til Endre Endresen, Sandeid, Bergen
05/1973: Solgt til Hallstein M. Tysse, Tyssebotnen, Bergen
00/1975: Ny motor: General Motors BHK 230 Fart: 8 knop
06/1991: Solgt til Alltrade A/S, Hjellestad, Bergen
10/1991: Solgt til Conway Holdings Ltd, Gibraltar
11/1991: Arrestert i Austevoll med smuglersprit fra Spania. Ført til Haakonsvern i opplag
09/1992: Solgt til Karl Noreide, Austevoll, Bergen
00/1993: Solgt til Conway Holdings Ltd, San Lorenzo, Honduras
00/1998: Solgt til Zigmantas Steckis, Klaipeda
07/2010: Further information unknown/ Videre skjebne ukjent