v/H. Larsson-Fedde.
12/1973: Levert som JOKAR til A/S Oslo Agenturer( Lars Rej Johansen) Oslo
00/1974: Solgt til Per Håland jr A/S, Egersund, nytt navn GULLFYK
00/1976: Solgt til Pallas GårdenA/S( Frithjof Foss Shipping A/S) Oslo, nytt navn NES TRADER
11/1977: Solgt til P/R Nafjord( Tor K. Husjord) Narvik, nytt navn NAFJORD
02/1982: Solgt til Ejnar S. Nielsen Mek. Verk. A/S, Harstad
05/1982: Ny motor: Deutz BHK 968 Omdøpt BLACK ICE
12/1982: Ombygd til Standby fartøy. Brutto: 683 tonn. NET: 301 tonn
03/1983: Solgt til K/S Standby Supply Nor A/S( Magnus Paulsen, Harstad
03/1988: Overført til A/S Hypotank, Bergen, Harstad
08/1989: Solgt til Black Ice Ltd( Seascot Shiptrading Ltd) London, UK, nytt navn BLACK ISLE
00/1998: Solgt til Viking Supply Ships Rederi A/S( Viking Standby Ltd)Montrose, UK,
nytt navn VIKING VALIANT
09/2001: Solgt til Baltic A/S, Haugesund, nytt navn GUARD ALETA
10/2001: Ommålt: Brutto: 766 tonn. Net: 229 tonn. Lengde: 49,85 m
03/2003: Solgt til Tananger Offshore A/S, Kingstown, St. Vincent & Grenadines
03/2018: Overført til Tananger Offshore A/S,New Zealand som husbåt,
nytt navn SAINT CHRISTOPHER
04/2020: Solgt til Fornæs Aps, Grenaa, Danmark for opphugging. Påbegynt den 1/4-2020