v/H. Larsson-Fedde
06/1971: Levert som BUKKESKJELL til Fred Olsen & Co., Oslo
00/1973: Overført til P/R Bukkeskjell ( Fred Olsen & Co) Oslo
00/1973: Forlenget 21.7'- Brutto: 364 tonn. Net: 216 tonn. Dim: 62,02m-10,95m-3,45m
12/1981: Solgt til Jon Brækken, Levanger, nytt navn TROND
05/1984: Solgt til P/R Donn Hugin( Nils Olsen ) Tromsø, nytt navn DONN HUGIN
09/1984: Ombygd til standby skip ved Kaarbøs Mek. Verk., Harstad. Dødvekt: 711 tonn
Brutto: 988 tonn. NET: 296 tonn. Lengde 62,57m
02/1992: Solgt til Simon Møkster, Stavanger, nytt navn STRIL CLIPPER
09/1993: Overført til Simon Møkster Shipping A/S, Stavanger
04/1997: Overført til Simon Møkster Rederi A/S, Stavanger
04/2001: Overført til Team Møkster A/S, Stavanger
03/2007: Overført til Møkster Safety A/S, Stavanger
11/2008: Solgt til Abbey Mist Shipping Co. Ltd( Vestland Marine Sp.z.oo) Panama,
nytt navn RAMCO CLIPPER
10/2009: Solgt til Glomar Holding BV, Panama, nytt navn GLOMAR COMMANDER
10/2013: Overført til Glomar Offshore BV( Glomar Shipmanagement BV) Panama
05/2020: Solgt til Kelcos Venture Ltd(van der Kamp Shipsales BV)Panama, nytt navn COMMANDER I
12/2020: Solgt til Nederland Scheepssloperij BV, Panama
02/2021: Solgt til opphugging februar 2021