v/H. Larsson-Fedde
10/1920: Levert som BORREGAARD til A/S Borregaard, Sarpsborg
00/1928: Solgt til H.G. Hansen, Skien, nytt navn BAMSE
00/1928: Ombygd: Brutto: 62 tonn. NET: 17 tonn
08/1933: Solgt til Rosenberg Mek. Verk., Stavanger, nytt navn ROSENBERG
00/1949: Solgt til P/R Langslep ( B. Welde-Larsen) Haugesund, nytt navn ARCIBUS
00/1950: Solgt til Emil Knudsen, Torvastad, Haugesund
00/1951: Ombygd til fraktefartøy. Brutto: 49 tonn. Net: 24 tonn
00/1951: Ny motor: Callesen BHK 122 Fart:
00/1971: Solgt til Karl Birger Espeland, Haugesund
00/1973: Solgt til Trengereid Trandamperi( Odd Trengereid) Haugesund
00/1974: Ny motor: Heimdal BHK 180 Fart:
00/1975: Solgt til Henry B. Hestvik P/R, Kristiansand
00/1977: Solgt til Jan Henrik Nansve, Bergen, nytt navn HAVSYN
00/1981: Ny motor: Scania Vabis BHK 275 Fart:
00/1983: Solgt til Kristian Frøyland, Vindafjord, Haugesund, nytt navn SANDGUBBEN
04/2000: Solgt til Danmark, videre skjebne ukjent